smart casual white shirt chinos oxblood brogues 2

 همان‌طور که می‌دانید پا قلب دوم انسان است.  فرقی نمی‌کند قلب اول یا دوم به هر حال نیاز به مراقبت و  سلامتی دارد تا بتوانیم بدنی سالم و شاداب داشته باشیم. یکی از مهم‌ترین عواملی که در سلامت پاها یعنی همان قلب دوم اثر می‌گذارد، کفش است.

کفش‌ها این روزها تنوع بسیاری دارند که بر اساس مد روز مورد استفاده قرار می‌گیرند. کفش‌های پاشنه بلند، نوک تیز، عروسکی و بدون پاشنه، همگی انواعی از کفش‌های موجود در بازار هستند اما اینکه کدام کفش برای استفاده بهتر است در مورد پاها و همچنین کفش‌ها اطلاعات کاملی داشته باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد انتخاب و خرید بهترین نوع کفش به شما عزیزان کمک کنیم اگر سلامت خود و فرزندان‌تان برای شما اهمیت دارد. با ما تا پایان مقاله همراه باشید.

برای کسب اطلاعات مرتبط با دستگاه واکس زن برقی بر روی لینک کلیک کنید.

همان‌طور که می‌دانید در طب سنتی با ماساژ نقاطی از پا بسیاری از دردها و بیماری‌ها را کاهش می‌دهند. پس نقاط مختلف پا می‌توانند تاثیرات بسیاری بر بدن بگذارد. پس قبل از خرید کفش بدون در نظر گرفتن مد روز به فکر سلامتی خود باشید و کفشی را انتخاب کنید که پا در آن راحت باشد و به آن فشاری وارد نشود. گرفتن کفش بزرگ و گشاد نیز درست نیست. علاوه بر نوع مدل کفش جنس آن نیز اهمیت دارد که در ادامه به طور کامل توضیح خواهیم داد.

 

 پاشنه بلند ها:

کفش‌های پاشنه بلند که سالیان سال است پزشکان استفاده از آن را منع کرده‌اند به پا فشار بسیاری وارد می‌کند و باعث کمر درد، آرتروز و دیگر بیماری‌ها می‌شود. پاشنه‌های بلندتر از ۷ سانت باعث فشار زیاد بر روی شست پا می‌شود که می‌تواند عوارض بسیاری به دنبال داشته باشد و هم‌چنین تمام کفش‌های پاشنه بلند این خطر را دارند که قوزک پا پیچ بخورد، رگ به رگ شود و درد شدیدی را احساس کنید. کفش‌های پاشنه بلند علاوه بر کف پا بر روی زانو و کمر تاثیر می‌گذارند و باعث آرتروز زانو نیز می‌شود. راه حل استفاده از کفش‌های پاشنه بلند این است که حداقل زمان کمتری از آن استفاده کنید و هم‌چنین سعی کنید کفش‌هایی انتخاب کنید که حداقل پاشنه آن‌ها پهن باشد اما باز هم پاشنه‌های باریک و بلند احتمال پیچ‌خوردگی پا را بیشتر می‌کند.

 جنس کفش:

بهترین نوع جنس کفش، کفش های چرمی هستند. البته باید تهویه مناسب داشته باشند. جنس کفش به تنهایی اهمیت ندارد و باید کفش‌های چرم هم نیز استانداردهای لازم را داشته باشند. مثلا پاشنه آن‌ها که در بالا ذکر شد نهایتا دو سانت باشد و کف آن نرم باشد تا اذیت نشود. به طور کلی باید قبل از خرید کفش یک سری از استانداردها را  مد نظر قرار داد که در زیر تعدادی از آن‌ها را بیان خواهیم کرد.

1. وزن کفش اهمیت زیادی دارد. کفش باید سبک باشد تا پا در آن احساس راحتی کند.

2. فاصله بین پاشنه و پنجه بیشتر از ۲ اینچ نباشد یعنی پاشنه بلندتر از این انتخاب نکنید.

3. پنجه پا باید احساس راحتی کند و بیش از حد انعطاف‌پذیر نباشد.

4. قوس کف پا اهمیت بسیاری در کمر درد دارد. بنابراین کفشی که می‌خرید باید قرص پا را پوشش دهد تا برای بدن مضر نباشد.

 برای خرید دستگاه واکس زن برقی کفش بر روی لینک کلیک کنید.

سخن آخر

 

گروه صنعتی ام تی کو متشکل از مجموعه ‌ای کامل از کارشناسان خبره در عرصه تولید تجهیزات نظافت صنعتی به چهره‌ای درخشان و سرشناس دراین عرصه تبدیل شده است. ما در گروه صنعتی ام تی کو ضمن تعهد به تولید محصولی باکیفیت ، اهداف نظافتی شما را در نظر گرفته و محصولی متناسب با نیازتان تولید می‌کنیم از جمله محصولات گروه صنعتی ام تی کو می توان به : اسکر ابر ، جاروبرقی صنعتی ، دست خشک کن ، واکس زن برقی ، واترجت صنعتی ، ترولی  ، جاروبرقی هتلی ، نماشوی ، مخزن دستمال کاغذی  ، جاروبرقی آب و خاک ، کارواش صنعتی   اشاره کرد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *