1 1

موارد نظافتی هتل‌ها شامل نظافت اتاق‌ها، سرویس‌های بهداشتی و حمام، لابی و راه پله‌هاست. همه می‌دانیم که هتل‌ها برای مسافران مخصوصا مسافران خارجی، نماد آن کشور یا آن شهر هستند که فرهنگ و آداب و رسوم مردم منطقه را نشان می‌دهد. لذا ضروی است در جهت نظافت هتل‌ها و شیک و لوکس نشان دادن آن‌ها تلاش کنیم. 

برای نظافت هر مکانی، استفاده از جاروبرقی ضروری بوده و این در حالی است که هتل‌ها را نمی توان با جاروبرقی‌های معمولی که در خانه‌ها استفاده می‌شوند، نظافت کرد. علاوه بر این در  فضای هتل، به دلیل وجود مسافران و مهمان‌های متعدد، نظافت اتاق‌ها دشوار است زیرا فعالیت‌های نظافتی و به خصوص کار با جاروبرقی با صدای زیادی همراه است و ممکن است آرامش مهمان‌ها را بر هم بزند. بنابراین گروه صنعتی ام‌تی‌کو اقدام به ساخت جاروبرقی‌هایی کرده که با حجم صدای بسیار کم برای استفاده در هتل‌ها مناسب است.

هتل‌ها در صورت داشتن باغچه و یا محوطه باز مانند حیاط می توانند از جاروبرقی همراه استفاده کنند. در فصل پاییز و مواقعی که گرد و خاک هوا زیاد است، برای تمیز کردن سطوح و پاک کردن گرد و خاک از روی آن‌ها، می‌توان از  جاروبرقی همراه استفاده کرد. این جاروبرقی دو حالتِ دمنده و مکنده دارد که می توان از دمنده آن برای این کار استفاده کرد.

در صورت داشتن محوطه باز از دستگاه‌هایی مثل سوییپر و واترجت هم می توان استفاده کرد. از سوییپر برای جمع‌آوری گرد و خاک و زباله‌های روی زمین می‌توان استفاده کرد. واتر جت نیز می تواند سنگ های کف حیاط و حتی سنگ های نمای ساختمان، پارکینگ ها وآشپزخانه های صنعتی را نیز شست‌وشو داده و تمیز کند.

از محصولات دیگری که مناسب فضای هتل‌هاست، واکس‌زن‌های برقی است. معمولا لابی‌ها شیک‌ترین و زیباترین مکان در هتل‌ها هستند که بهتر است از تجهیزات و محصولات زیبا و شکیلی در آن‌ها استفاده شود. به همین منظور واکس زن برقی کفش مدل Gold را به شما پیشنهاد می‌کنیم که با ظاهری بسیار زیبا و شیک، لابی و محیط هتل را زیباتر می‌کند.

هم‌چنین در اتاق مدیریت می‌توان از واکس زن برقی مدل Waxi استفاده کرد چرا که به واسطه ابعاد کوچکش، برای محیط‌های کم تردد مناسب است و جلوه خوبی به محیط می‌دهد. 

دست خشک کن های برقی محصولاتی هستند که معمولا در سرویس‌های بهداشتی هتل‌ها به جای دستمال کاغذی برای خشک کردن دست‌ها استفاده می‌شود. هتل‌ها بسته به نیاز، میزان تردد و مسافری که دارند می‌توانند مدل‌های مختلف دست‌خشک‌کن را انتخاب کنند. برای هتل‌های با تردد متوسط، جت 5 مناسب است که ظاهر زیبایی دارد اما در هتل‌هایی که در طول سال میزبان تعداد زیادی مسافر هستند، مدل‌های قدرتمندتری مانند High speed مناسب است که علاوه بر قدرت، از زیبایی ظاهری هم برخوردار است. در کنار این موارد، برای سرویس‌های بهداشتی موجود در اتاق‌ها به دلیل استفاده ی نه چندان زیاد، مدل جت 5 پیشنهاد می‌شود. 

هتل‌ها برای وظایف متعددی که دارند نیاز به انواع ترولی نظافتی، رستورانی، تشریفاتی و باربر دارند که برای نظافت محیط هتل‌ها بسیار کاربردی هستند. همچنین در رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها برای جابه‌جایی موادغذایی و ظروف بسیار مفیدند. برای جابه‌جایی وسایل، کیف‌ها و چمدان‌های مسافران نیز ترولی‌هایی موجود است که به وسیله آن می‌توان این کار را انجام داد .

تعویض یا شستشوی مبل و صندلی؟

مبلمان و صندلی‌های لابی و اتاق‌ها به مرور زمان کثیف شده و نیاز به شست‌وشو پیدا می‌کنند. گروه صنعتی ام‌تی‌کو محصولی با نام مبل شوی GMS-3 را روانه بازار کرده که قادر است مبلمان و صندلی خانه‌ها، هتل‌ها، تالار ها و بسیاری از مکان‌های دیگر را تمیز کند وظاهری آراسته و پاکیزه برای مبلمان شما پدید آورد.

نظافت فرش و موکت

فرش‌ها و موکت‌هایی که در سالن هتل‌ها وجود دارند در طی زمان آلوده و کثیف می‌شوند که چون مستقیما در معرض دید عموم و به خصوص مهمان‌ها قرار دارند، باید فورا پاکیزه و تمیز شوند. برای حل این مشکل ما دستگاهی را به شما معرفی می‌کنیم که می تواند آلودگی را از فرش و موکت‌های شما بزداید و آن‌ها را دوباره نو و تازه کند. اسکرابرهای بخار داپلکس به راحتی این کار را انجام می‌دهند و یکی از محصولات موردنیاز هتل‌ها هستند.

نظافت لابی

هتل‌ها معمولا در لابی خود محیطی دارند که پوشیده از سرامیک است. برای نظافت مکان‌هایی که کف آن‌ها از جنس سرامیک و امثال آن است بسته به نیاز و فضای لابی‌ها، از انواع اسکرابر ها و تی‌شوی‌ها، می‌توان استفاده کرد.

سرویس بهداشتی لوکس

در سرویس‌های بهداشتی هتل‌ها، استفاده از دستگاه‌های دست خشک کن، مایع صابون ریز و مخزن های دستمال کاغذی، رواج بسیاری دارد. گروه صنعتی ام‌تی‌کو، مدل‌های مختلفی از این محصولات را تولید کرده که باعث می شوند سرویس‌های بهداشتی به خوبی مجهز شده و مهمان احساس کمبود نکنند.

هتل‌ها بسته به میزان خدماتی که ارائه می‌کنند می‌توانند از سشوار های هتلی و بدن خشک کن استفاده کنند.

نمای هتل

هتل‌ها معمولا نما و ساختمان شیک و زیبایی دارند. این نما به مرور زمان دچار آلودگی شده و حتی ممکن است تغییر رنگ دهد. شرکت ام تی کو دارای محصولی به نام نماشوی است که از به روزترین محصولات روز دنیا است. این دستگاه می‌تواند نمای ساختمان شما را تمیز و زیبا کرده و دوباره شکل ساختمان شما را نو کند.

 

سخن آخر

 

گروه صنعتی ام تی کو متشکل از مجموعه ‌ای کامل از کارشناسان خبره، به چهره‌ای درخشان و سرشناس دراین عرصه تبدیل شده است. ما در گروه صنعتی ام تی کو ضمن تعهد به تولید محصولاتی باکیفیت، اهداف نظافتی شما را در نظر گرفته و محصولی متناسب با نیازتان تولید می‌کنیم. از جمله محصولات گروه صنعتی ام تی کو می توان به : اسکر ابر ، جاروبرقی صنعتی ، دست خشک کن ، واکس زن برقی ، واترجت صنعتی ، ترولی  ، جاروبرقی هتلی ، نماشوی ، مخزن دستمال کاغذی  ، جاروبرقی آب و خاک ، کارواش صنعتی   اشاره کرد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *