1

این روزها اکثر وسایل برقی شده و برای کار کردن و نظافت به کمک ما آمده‌اند. جاروبرقی از آن وسایلی است که جزء جدانشدنی خانه‌ها و هر مکانی مانند مغازه، مسجد و… شده است. شاید تصور نظافت با جاروهای قدیمی کمی ترسناک باشد. بنابراین باید بیشتر در خرید جاروبرقی دقت کنید تا مجبور نشوید پس از مدتی استفاده آن ر ا تعویض کرده و یا مجبور به نظافت با جاروهای دستی نظافت کنید. جاروبرقی از وسایل لوکس نیست بلکه وسیله لازم و مهم در هر خانه‌ای به حساب می‌آید. ما در این مقاله قصد داریم به کسانی که تجربه در خرید ندارند و قصد خرید جاربرقی دارند کمک کنیم تا بتوانند خریدی درست انجام دهند.

برای خرید جاروبرقی صنعتی کلیک کنید.

انواع جاروبرقی:

جاربرقی انواع متفاوت دارد که از لحاظ ظاهر می‌توان به دو دسته ایستاده و خوابیده تقسیم کرد. همچنین از لحاظ کارایی، به جاروبرقی خانگی و صنعتی تقسیم می‌شوند که هر یک را به طور جداگانه توضیح خواهیم داد.

قبل از هر چیز باید هدف خود را از خرید جاروبرقی تعیین کنید. به طور مثال تعیین کنید که برای استفاده در چه مکانی می‌خواهید. مثلا اگر برای محیط‌های بزرگ همچون کارخانه و مساجد می‌خواهید بهتر است جاروبرقی‌های صنعتی خریداری کنید اما اگر برا آپارتمان می‌خواهید، همان جاروبرقی‌های خانگی کوچک کافی است.

دقت کنید که هر کدام از این موارد را باید با دقت بررسی کرد تا بهترین خرید را داشته باشید.

قدرت جارو

یکی از مهم‌ترین مواردی که برای خرید جاروبرقی باید به آن توجه کنید قدرت مکش و موتور جاروبرقی است که معمولا با اصطلاح وات بیان می‌شود. بهترین نوع جاروبرقی خانگی قدرتی بین 1300 تا 2200 وات را دارا می‌باشد.

سر و صدا

یکی از آزاردهنده‌ترین صداها، صدای جاروبرقی است. پس قبل از خرید حتما به این نکته توجه کنید که صدای کمی داشته باشد. در قدیم صدای جاروبرقی رابطه مستقیمی با قدرت موتور آن داشت اما با پیشرفت علم نوعی از جاروبرقی تولید شده که با وجود قدرت بسیار بالا صدای خیلی کمی دارد.

تجهیزات 

قبل از خرید جاروبرقی تجهیزات آن را چک کنید. بهتر است جاروبرقی دارای چندین سری متفاوت برای جارو کردن سطوح مختلف همچون فرش، موکت، مبل و… باشد. علاوه بر این جاروبرقی‌هایی در بازار موجود هستند که می‌توانند آب را جمع کنند و مخزن جمع‌آوری آب دارند.

 

سخن آخر

 

گروه صنعتی ام تی کو متشکل از مجموعه ‌ای کامل از کارشناسان خبره در عرصه تولید تجهیزات نظافت صنعتی به چهره‌ای درخشان و سرشناس دراین عرصه تبدیل شده است. ما در گروه صنعتی ام تی کو ضمن تعهد به تولید محصولی باکیفیت ، اهداف نظافتی شما را در نظر گرفته و محصولی متناسب با نیازتان تولید می‌کنیم از جمله محصولات گروه صنعتی ام تی کو می توان به : اسکر ابر ، جاروبرقی صنعتی ، دست خشک کن ، واکس زن برقی ، واترجت صنعتی ، ترولی  ، جاروبرقی هتلی ، نماشوی ، مخزن دستمال کاغذی  ، جاروبرقی آب و خاک ، کارواش صنعتی   اشاره کرد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *